Friday, July 2, 2010

Jerman lawan argentina sapa menang?




demam bola sepak dah semakin rancak dan sekarang dah masuk suku akhir dan rata2 kita dah boleh nampak bayangan sapa yang akan ke final dan macam-macam "prediction" di buat oleh para peminat dan bagi aku juga tak terkecuali dan dari awal lagi aku memilih jerman sebagai pasukan pilihan aku disebabkan rangkaian pemain yang baru dan kurang ternama semua nampak masih muda so memasing bersemangat untuk menunjukkan bakat masing2. Mana tau nanti sebab main cantik akan ada kelab2 yang akan membeli mereka namun demikian dari pandangan mata ku kali ini para pemain jerman menunjukkan cara permainan yang baik sekali dan mereka secara overall mampu mengawal bola dan corak permainan lawan mereka walaupun tewas kepada serbia namun mereka cepat bangkit dan meneruskan perjuangan mereka.

so jangan lupa saksikan pertemuan yang menarik sekali pada hari sabtu ini 3/7/2010 jam 10 malam dan kita nantikan siapakah yang bakal menang dan aku rasa siapa yang menang akan dapat masuk final....itu perkiraan aku la. Betul atau salah kita tunggu je la.

No comments:

Post a Comment